Tuesday 23 June 2015

Gambar Wanita Berpakaian Seksi Di Bazar Ramadhan

Gambar Wanita Berpakaian Seksi Di Bazar Ramadhan

BERPAKAIAN SEKSI KE BAZAAR RAMADHAN

WANITA BERPAKAIAN NIPIS MENAMPAKKAN TALI BRA DAN SUSUK TUBUH DI BAZAAR RAMADHAN | Suami tak tegur agaknya? Mungkin?

Sepatutnya sebelum keluar, pastikan pakaian yang dipakai itu tidak memalukan diri. Jadikan satu kebiasaan, selepas bersiap tanya pada suami apakah pakaian yang dipakai itu mendedahkan aurat? 

Bahagian belakang tudung menampakkan leher atau tidak? Baju, kain atau seluar yang dipakai nampak jarang/bekas tak?

Situasi seperti ini bukan sahaja berlaku di Bazar Ramadhan, malah di mana-mana saja. 

Pakai tudung, tetapi legging nampak 'apam'. Bertudung, tetapi baju lengan pendek. Bila angkat tangan sikit je dah nampak ketiak. Jelas sekali golongan seperti ini bertudung sebab ikutan atau sebab rambut tak cantik.

BERPAKAIAN JARANG KE BAZAAR RAMADHAN

HANYA MEMAKAI TUALA UNTUK MEMBELI JUADAH BERBUKA | selamba badak saja perempuan dalam gambar ini berkemban dengan tuala mandi pergi bazar Ramadan. Muka pun nampak macam belum mandi je.

Kalau dilihat pada wajah mungkin pelancong asing tapi rasanya di negara mana pun memakai tuala mandi bukanlah fesyen yang betul untuk dikenakan ketika  keluar rumah atau berada jauh dari kolam renang.

Apa pun salut juga sebab nampaknya minah ni mempunyai keyakinan diri yang tinggi. Siap selamba merasa makanan lagi walaupun kami yakin, dia pasti jadi tumpuan ramai.

GAMBAR WANITA BERTUALA DI BAZAAR RAMADHAN

Tapi terfikir juga kami, adakah ini satu cubaan untuk menyindir perempuan muslimah yang pergi ke bazar Ramadan yang dipenuhi orang berpuasa tapi berpakaian lebih dari orang kafir? Hmmm.

No comments:

Post a Comment