Tuesday, 31 March 2015

5 Benda Nak Kenal Pasti Seseorang Perempuan Itu Masih Dara

Rekahan Bibir

Kita dapat mengenal pastinya jika bibir seorang wanita itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan. Dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas.

Dahi Yang Berkedut

Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Berbanding dengan dahi wanita yang tidak berdara yang mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Ini dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa. Kedutan ini adalah berbeza dengan kedutan wanita yang berusia.

Bentuk Punggung

Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang-goyang. Berbeza dengan gadis yang memiliki yang pejal dan tidak bergoyang.

Telinga

Telinga gadis yang mempunyai dara akan kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Wanita yang tidak punyai dara telinganya akan kelihatan leper dan tidak menawan lagi.

Tumit

Cuba lihat tumit anda. Di hujung tumit anda, cuba picitkan sedikit. Sekiranya selepas picit darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat, ini bermakna anda masih berdara. Jika tidak, kawasan yang dipicit itu akan pucat dan darah kembali dengan lambat. Awas! Jaga tumit anda. Banyak kepentingan dan rahsianya lagi.
Ini hanyalah kaedah-kaedah untuk anda mengenal samada seseorang itu masih dara atau tidak. Tak payahlah nak pi test kat orang yang dah berkahwin dengan halal. Selain dara-dara yang tadi, kita masih mempunyai dara yang lain iaitu yang berkaitan dengan sensitiviti apabila berhadapan dengan lelaki.

Pipi

Jika pipi gadis itu licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai peralatan solek seperti pemerah pipi, bedak atau cecair pelembab muka, bermakna gadis itu masih berdara.
Gadis yang berdara selalunya tidak suka mengenakan make up. Terdapat juga gadis yang masih suci suka bermake-up, tatepi cara mereka bermake up tidak terlalu menonjol seperti seseorang yang ingin memikat lelaki. Sebagai contohnya sesetengah GRO, bohsia atau pelacur. Mereka akan mengenakan make up keterlaluan kerana mahukan diri mereka kelihatan jelita. tetapi disebalik kejelitaan mereka terserlah suatu rahsia, jelas mereka bukanlah lagi wanita bermaruah.
Pada raut pipi gadis yang masih dara, kelihatan merah apabila disentuh lelaki yang bukan muhrim. Terkadang raut wajah mereka menjadi merah apabila berbual atau berhadapan dengan lelaki. Mereka agak sukar untuk menyesuaikan diri dengan lelaki. Berbanding dengan wanita yang tidak berdara. Mudah sahaja mereka menyesuaikan diri dengan lelaki. Bagi yang sudah berumah tangga, kerana mereka sudah biasa dengan suami mereka. Tetapi pada golongan sebaliknya kerana mereka telah hilang dara dan sensitiviti dengan lelaki kerana sebab-sebabnya yang tadinya.
Kelihatan beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan seseorang gadis yang telah berhubungan. Jika seseorang itu mempunyai lesung pipi, lesung pipinya kelihatan melekuk ke dalam dan terserlah kejelitaannya. Berbeza dengan gadis yang sudah pernah berhubung, lesung pipinya tidak terlalu dalam dan sisi lekukan itu diikuti dengan garisan yang menyambung lesung pipinya. Garis ini menunjukkan mereka telah tiada dara.

Telinga

Ketiadaan dara juga dapat dilihat dengan meneliti bentuk pada bahagian telinga kanan dan kirinya. Sedikit anak rambut akan kelihatan sebelah pipinya. Anak rambut ini berjuntai dan lembut serta halus. Anak rambut wanita pula tidak berdaya dan seolah-olah tidak bermaya serta tidak lembut lagi. Ini dapat dilihat jelas jika anak rambut itu ditiup angin. Ia mudah terselerak dan agak tidak teratur ketika ditiup angin dan apabila anak rambut itu kembali pada posisi asalnya. Pipi sisi anak rambut ini juga dilihat agak lebam dan ianya simbol wanita itu telah berkahwin.

Hidung

Hidung sesorang itu juga mampu menunjukkan samada dia pernah disentuh atau tidak. Hidung seorang gadis akan kelihatan menarik dan cantik. kedudukannya juga molek. Di hujung hidungnya kelihatan kemerah-merahan. Ini bukan kerena dia selsema atau ada masalah hidung tetapi ini kerena darah banyak tertumpu pada hidungnya. Jika anda masih dara, lihatlah hidung anda. Apabila hidung seorang gadis disentuh lelaki, hidungnya akan kelihatan begitu merah.
Begitu juga dengan wajahnya. Ini kerana sensitivitinya terhadap sentuhan. Bagi yang tidak merah pada hujungnya apabila disentuh lelaki, ini bermakna dia telah hilang dara sensitif ( dara kecil ).

Mata

Bukan mudah untuk seseorang yang hilang dara ingin menyembunyikan identitinya dari diketahui lelaki yang pandai meneliti. Sebab itu adalah wajar jika kita menjaga maruah dan menundukkan pandangan dari panahan lelaki.
Terdapat tanda lebam atau bergaris di bawah kelopak mata seorang yang tidak berdara. Lebam ini tidak seketara lebam orang yang tidak cukup tidur. Hanya sedikit garis seakan-akan hitam meliputi bawah kelopak mata yang terlipat itu. Iaitu kedutan pada bawah mata jelas dilihat jika si gadis sudah hilang dara.
Gadis yang masih dara, matanya kelihatan berseri dan tiada tanda seperti hitam, lebam atau bergaris-garis halus. Sebaliknya di sekeliling matanya kelihatan rata dan apabila dia ketawa bahagian bawah matanya tidak menampakkan kedutan.
Namun begitu…
Tidak bermakna wanita yang tidak berdara telah hilang keseriannya Sebenarnya, wanita yang telah hilang dara adalah lebih cun daripada gadis. Tidak hairanlah sekiranya janda dan isteri orang semakin menjadi rebutan. ( tak caya tanya suami anda ).
Yang menghilangkan serinya wanita tidak berdara ialah, mereka melakukan perbuatan terkutuk dan maksiat.

Rambut Wanita

Rambut wanita lebih cantik dari rambut gadis sekiranya si suami selalu membelainya. Rambutnya semakin lembut dan menawan 100x. Pada wanita yang dah berumah tangga secara halal. Hanya pakai petua biologi dari suami anda. Ini juga akan menjamin keharmonian hidup. Bukan setakat rambut sahaja, malah bibir dan beberapa bahagian lain juga akan manjadi cantik

Ngeri !!! Sami Thailand DIMASAK HIDUP HIDUP !!!!

Ngeri !!! Sami Thailand DIMASAK HIDUP HIDUP !!!!

DIH... 

Apa Yang Berlaku Seterusnya SANGAT MENDEBARKAN !!! | Sebuah video yang di muat naik ke laman youtube baru-baru ini telah menjadi bualan hangat yang memperlihatkan seorang sami menunjukkan kehebatan beliau dengan berendam di dalam minyak panas mendidih, beliau membuatkan ramai yang tertanya-tanya bagaimana sami itu menahan diri dari mengalami sebarang luka melecur atau kesakitan.


Sami itu yang berasal dari wilayah Nong Bua Lamphu Thailand, kelihatan selesa walaupun duduk di sebuah kawah yang di penuhi minyak dengan api yang menyala-nyala di bawah sambil membaca doa. Beliau juga dilihat berkongsi kuasa ajaib dengan orang lain dengan menyentuh objek yang hulurkan kepadanya. Pengikut-pengikut beliau percaya bahawa sentuhannya boleh membuat azimat atau kain mereka mendapat berkat. KREDIT DAIRISHARE.


Monday, 30 March 2015

Kena Tengok !!!Wajah Sebenar Perempuan Cantik Ini !!!!!

Suami Terkejut Beruk Bila Lihat Wajah Sebenar Isterinya Pada 12 Tahun Yang Lalu



Siapa sangka wanita Thai yang bernama Nong Poy dalam gambar gambar di atas merupakan seorang lelaki yang dipercayai membuat pembedahan plastik menjadi seorang perempuan atau pondan yang sangat cantik.

Manakala gambar di bawah adalah wajah Nong Poy pada 12 tahun yang lalu sebelum beliau melakukan pembedahan plastik, nampak gayanya dia adalah seorang lelaki yang asli.

Suami tentu frust gila-gila bila dapat tau yang bininya adalah pondan.


Pasangan Hampir Mati Ketika ‘Projek’ Dalam Kereta

Pasangan Hampir Mati Ketika ‘Projek’ Dalam Kereta


Pasangan Hampir Mati Ketika ‘Projek’ Dalam Kereta - Bagi anda yang mempunyai tabiat membuat atau mengadakan hubungan seks di dalam kereta, hentikanlah tabiat buruk ini. Pasangan dari China, ini boleh menjadi contoh. Mereka berdua hampir kehilangan nyawa apabila kereta mereka hampir terjatuh dari bangunan 18 meter tinggi.

Insiden itu bermula apabila pasangan dari Changsha, wilayah Hunan, selatan China mencari tempat untuk memadu kasih. Akhirnya, mereka parking diruang tempat letak kereta di atas bumbung bangunan yang lengang.

Setelah parking, mereka pun bermesraan. Enjin kereta sengaja mereka hidupkan agar udara sejuk dan segar dapat mereka rasakan sepertinya menyewa di hotel. Ketika sedang asyik bermesraan, entah kerana tersenggol, tombol sudah berpindah ke gear mundur.


Dan sialnya lagi, ketika suasana romantis tersebut pedal minyak tertekan sehingga kereta bergerak kebelakang dengan cepat dan menghentam tembok. Mujurlah, pasangan yang berada di belakang kenderaan dengan pantas memijak brek, sebelum kereta tersebut jatuh dari bumbung bangunan setinggi 18 meter tersebut.

Beruntung, kereta belum jatuh. Sedangkan kalau melihat keadaannya, situasi itu sangat mengerikan. Sebab setengah badan kereta sudah tergantung. Sedar akan hal tersebut, siperempuan histeria ketakutan dan menjerit dari dalam kereta.

Dan untungnya lagi, jeritan itu didengar oleh orang lain. Beberapa orang membantu pasangan ini keluar dari kereta. “Mereka sangat malu tapi bersyukur masih boleh hidup,” ungkap seorang saksi.

Saturday, 28 March 2015

GEMPAR!!! AWAL ASHARI TERLIBAT DALAM KEMALANGAN(3GAMBAR)



KUALA LUMPUR: Kereta BMW 6 Series yang dipandu teman Awal Ashaari, Izuan Mokhtar rosak teruk selepas terbabit kemalangan di Lebuhraya Utara-Selatan arah selatan tidak jauh daripada kawasan Rehat dan Rawat Ayer Keroh, Melaka kira-kira jam 11 pagi tadi.
Kejadian itu dimaklumkan wartawan Melodi TV3, Zuan Azmi kepada BH Online. Awal dikatakan dalam perjalanan ke Melaka untuk mengacarakan program Melodi secara langsung di Jom Heboh Melaka.
Awal dilaporkan dalam keadaan stabil dan sedar diri. Suami kepada Scha Alyahya itu dikejar ke Hospital Besar Melaka.








agak teruk juga keadaan kereta beliau. diharapkan semuanya baik-baik sahaja,

SUMBER:BERITA HARIAN ONLINE

19 GAMBAR Hukuman PALING KEJAM Dalam Sejarah Peradaban Manusia... JANGAN TENGOK Kalau TAK TAHAN !!

19 GAMBAR Hukuman PALING KEJAM Dalam Sejarah Peradaban Manusia... JANGAN TENGOK Kalau TAK TAHAN !!!

 | Penghirisan Perlahan  (dipermudahkan Cina: 凌迟; tradisional Cina: 凌迟; pinyin: língchí, ditransliterasi seli Ling Chi atau T'che Leng), juga diterjemahkan sebagai proses yang perlahan, kematian berlarutan, atau kematian dengan seribu luka, adalah satu bentuk pelaksanaan yang digunakan di China dari  kira-kira dari tahun 900 sehingga pemansuhan pada tahun 1905. Dalam pelaksanaan hukuman ini, orang yang dikutuk telah disiksa dengan menggunakan pisau untuk membuang bahagian-bahagian badan sepanjang tempoh masa yang panjang. Língchí jangka berasal dari penerangan klasik "naik gunung perlahan-lahan".


Lingchi dikhaskan bagi jenayah, seperti pengkhianatan dan membunuh ibu bapa seseorang. Proses yang di lakukan dengan mengikat orang yang akan dilaksanakan (pesalah) pada rangka kayu, biasanya di tempat awam. Daging itu kemudian dipotong dari badan dalam kepingan pelbagai dalam proses yang tidak dinyatakan secara terperinci dalam undang-undang Cina dan oleh itu kemungkinan besar diubah. Pada zaman kemudian, candu kadang-kadang diberikan kepada pesalah atau sebagai satu cara untuk mencegahnya daripada pengsan. Hukuman yang dilakukan di tiga peringkat: sebagai satu bentuk penghinaan awam, sebagai kematian perlahan dan berpanjangan, dan sebagai hukuman selepas kematian.

Menurut prinsip Confucian bakti atau Xiao untuk mengubah badan seseorang atau memotong badan adalah satu bentuk amalan unfilial.Lingchi itu melanggar tuntutan xiao. Di samping itu, untuk dipotong keping bermakna bahawa badan mangsa tidak akan menjadi 'keseluruhan' dalam kehidupan rohani selepas kematian. KREDIT DAIRISHARE.

PETUA MENGAMBIL MAKANAN UNTUK TENAGA BATIN.

Tenaga Batin Makanan adalah antara perkara yang anda perlu jaga untuk kuatkan tenaga batin. Berikut adalah beberapa petua mengambil makanan untuk kuatkan tenaga batin: 

 

GAMBAR HIASAN

1. Jangan makan makanan pada jumlah yang terlalu banyak. Perut yang terlalu penuh akan lemahkan batin anda secara mendadak. Batin seseorang akan lebih kuat jika perutnya lebih banyak lapar daripada kenyang. 

2. Banyakkan makan makanan yang mengandungi zink. Zink boleh meningkatkan kualiti sel darah merry anda. Sel darah merah yang sihat memastikan sistem reproduksi berjalan dengan baik. Secara tidak langsung, tenaga batin anda juga akan kuat. Contoh makanan yang mengandungi zink adalah sayur asparagus, brokoli dan daun saleri.

3. Banyakkan makan buah–buahan segar. Antara buah–buahan yang baik untuk menguatkan tenaga batin adalah buah pisang, buah epal dan buah anggur.

4. Jangan ambil makanan segera seperti ayam KFC, McD dan mi segera secara kerap kerana makanan segera mengandungi banyak karbohidrat tidak elok di mana ia akan melemahkan tenaga batin anda. 

5. Setiap hari anda ambil vitamin C, minum susu dan protein. Ketiga–tiga gabungan ini boleh menguatkan sistem pertahanan badan dan seterusnya meningkatkan tenaga batin anda. Untuk sumber protein, anda boleh ambilnya daripada daging ikan segar, daging ayam atau telur. 

6. Hadkan mengambil daging merah sebagai makanan utama. Daging merah seperti daging lembu akan meningkatkan nafsu tidak elok di mana ia akan menyukarkan diri anda untuk mengawal tenaga batin. Tenaga batin anda akan bertambah kuat jika anda ada kesedaran untuk mengawalnya. 

5 BENDA YANG LELAKI PANDANG PADA WANITA !!!!


Pemilihan pasangan ataupun calon isteri merupakan salah satu yg penting dalam kehidupan.Banyak perkara yg dinilai oleh si lelaki untuk mencari pasangan.Harini admin ingin berkongsikan sedikit tentang perkara yg lelaki pandang pada wanita...Ini pada pandangan admin yaaa.....



1. SUSUK TUBUH
    Faktanya,lelaki memang mudah tertarik pada perempuan yg kuruS berbanding yg gemuk.Yela,mana ad lelaki yg nak pasangannya besar dr dia.Kalau boleh nak yang sedap sedap badan orang kata...tak terlalu kurus tak terlalu gemuk.Sedang sedang.Tetapi tak semua lelaki memilih....ada sesetengah boleh terima anda seadanya...tak kesah la gemuk asalkan dah sayang ....tapi majoritinya memang begitulah.


2. RUPA PARAS
    Tak ada lelaki yg taknak awek cun melecun.Cantik dari hujung rambut sampaila hujung kaki.Ada yg nak macam arabla,korea la...semuanya ada citarasa masing masing.Yela mahu xbangga dapat awek cun meletop punya.Bawak pun rasa bangga.....persoalannya kalau semua nak yg cantik,yg xcantik macammana pulak.....Tak semua lelaki memandang paras rupa.Orang kata biarla sepadan.Tapi kalau dah rezeki dapat awek cub,takkan nak tolak...


3. CARA BERCAKAP
    Lelaki paling tak suka kalau perempuan bercakap tak beradab dan kasar.Lelaki suka perempuan yg lemah lembut,cakap pun elok,sejuk hati mendengar.Kalau bercakap pun da macam harimau cari makanan,mana lelaki nak dekat.So percakapan tu salah satu perkara yang lelaki pandang pada perempuan.Cakapla dengan cara yg lembut...tapi janganla terlampau manja dan menggedik,lain jadinya nanti haa...


4. HARTA
    Sebut tentang harta...Memang satu ciri ciri yg lelako nak...tetapi tak semuanya memandang.Cuma ada segelintir yg pandang harta,wang ringgit dan sebagainya.Kalau dah rezeki dapat awek orang kaya,janganla ditolak...Yang penting ikhlas...Mungkin sebabnya lelaki ni taknak susah di masa depan.Ekonomi pun kukuh.


5. PERSEFAHAMAN
     Lelaki tak suka perempuan yang tak memahami...Lelaki akan betul betul memilih nak cari pasangan.Yang understanding,takda nak marah2 tak tentu pasal...Dan yg boleh terima perangai dia seadanya....Kalau semua tak faham,itu tak bole ini tak bole...Tak kekal lamala....So cubala jadi wanita yg understanding...Bukan sebelah pihak je...dua dua kena toleransi.

TANDA TANDA PEREMPUAN PERNAH DISENTUH !!!!

TANDA TANDA PEREMPUAN PERNAH DISENTUH !!!!



Gadis yang masih suci adalah gadis yang menjaga maruahnya dan tidak pernah disentuh oleh mana-mana lelaki.Sentuh bukanlah bermaksud berpegangan tangan dan sebagainya.Namun apa yang di maksudkan ialah sentuhan intim lelaki sehingga seseorang perempuan itu hilang daranya.So,disini terdapat beberapa tanda yang boleh andakenalpasti samada kekasih anda masih dara ataupun tidak.Untuk yang ingin  dijadikan teman hidup,anda seharusnya peka terhadap perkara ini.Berikut merupakan petua dan cara untuk mengenalpasti samada kekasih anda masih suci ataupun tidak.


TANDA SEORANG PEREMPUAN YANG SUDAH DiSENTUH 

1. DAHI

    Bagi perempuan yang masih dara,kita boleh lihat melalui dahinya.Gadis yang masih suci dahinya licin dan tidak berkedut.Bagi perempuan yang tiada dara,kita boleh lihat perbezaanya.Dahinya berkedut dan mempunyai garis-garis halus.Dahinya tidak licin seperti perempuan yang masih suci.Dahinya kadangkala nampak berkedut walaupun tidak bercakap.Untuk lihat kelainan ini,anda boleh lihat pada orang yang sudah berkahwin dan orang yang tidak berkahwin.Perhatikan betul betul pada bahagian dahinya.


2. HIDUNG


    Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat.Perhatikan anal perempuan anda yang masih kecil.Lihat hidungnya,masih merah dan tidak pucat.ini merupakan salah satu tanda untuk perempian yang tiada dara.

3. PUNGGUNG

Punggung gadis berubah bentuknya disebabkan oleh dua perkara iaitu kerana proses horman dan disentuh lelaki.Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar terutamanya bagi yang  sudah melakukan hubungan kelamin. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Cuba perhatikan pinggang gadis, kalau pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kenyal pada punggungnya.


4.  LEHER

    Untuk perempuan yang masih dara,sudah tentunya leher dan kulitnya masih anjal dan tegang melainkan gadis yang gemuk.Bagi perempuan yang kurus,kesan kedut ataupun kedutan kita bole lihat pada bahagian lehernya.Terdapat garis garis halus kecil di bahagian lehernya,garisnya putus-putus bukanlah panjang.Maksud lainnya gadis yang tiada dara mempunyai garisan halus melintang pada bahagian lehernya.

5. RAMBUT
Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya memang kemas, kelihatan segar dan tidak kasar, sementara gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak berghairah.Untuk membuktikan cuba sediakan satu buah kelapa muda yang sudah dilubang ditengahnya dan airnya tidak dibuang lalu masukkan potongan rambut tersebut. Jika rambut2 itu terapung dipermukaan air kelapa artinya gadis itu masih suci. Jika semua rambut itu tenggelam ertinya gadis itu sudah tidak suci. satu lagi caranya, kalau disaat ditiup angin rambut gadis itu mengembang lembut dan kembali ketempat asalnya.

6. GARIS TELAPAK TANGAN
Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak, bermaksud gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah, jika selepas ditekan, ia akan tegang serta merta. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan, jika ada garis putus bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat telapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya dalam masa satu minit, ketika menggenggam terasa panas sedikit dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, bila nampak pucat sekali walaupun ada rasa hangat bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah terbang.

7  TUMIT KAKI

Bagi yang tiada dara,kita boleh lihat pada bahagian tumit kakinya.Tumit kakinya kelihatan bulan dihujungnya.Bagi yang dara,tumit kaki hujungnya kelihatan tajam.Perhatikan bagi pasangan yang sudah berkahwin.

Namun begitu,fakta ini tidaklah sahih 100 %.Ini cuma petua orang-orang dulu.Sekadar perkongsian.

Friday, 27 March 2015

Gambar Seorang Paramugari Dalam Kapal Terbang Yang Tidak Disangka! (3 Foto)

Gambar Adegan Mengejutkan Paramugari Dalam Kapal Terbang Berjaya Dirakam! (3 Foto)



Jurufoto terkenal tanah air, Eddie Putera dalam Facebook beliau berkongsi tiga keping gambar yang menunjukkan tingkah laku seorang pramugari yang amat jarang dilihat di dalam sebuah pesawat yang dinaiki beliau.

Eddie yang dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur menaiki pesawat Garuda Indonesia Airlines menceritakan pengalaman beliau memerhatikan seorang pramugari mengerjakan sembahyang ketika berada di udara.

"Don't judge a book by its cover"

Dalam Caption gambar yang dikongsikan Eddie, beliau bersoloroh mengatakan sengaja mengambil tempat duduk belakang berikutan peluang yang tinggi untu memikat pramugari yang lalu lalang dikawasan itu. Apapun, perkongsian gambar oleh beliau sememangnya membuka persepsi baru terhadap para pramugari yang sering tercalit dengan pandangan buruk ekoran pemakaian mereka yang agak mencolok mata. 



Kredit Gambar: Facebook Eddie Putera

Thursday, 26 March 2015

TERBONGKAR!! Gambar-Gambar Milik Erin Malik Yang 'Hot di Rootz Club Kuala Lumpur

KANTOI !!! Gambar-Gambar 'Lemah Jantung' Milik Erin Malek Di Rootz Club KL








Baru sahaja beberapa hari lalu kami menghidangkan anda semua dengan koleksi foto kemeriahan majlis pernikahan dan persandingan Erin Malek bersama pasangannya, Farriz Fauzy. Inai pun masih di jari lagi tu. 




Erm.. Kalau dilihat daripada wajah dan susuk tubuh, rasanya memang wanita berskirt pendek ala-ala warna krim itu menyerupai Erin Malek. Ke ada pelanduk dua serupa? 

Adakah ini gambar-gambar lama yang sengaja disebarkan demi merosakkan keseronokan Erin Malek yang baru sahaja bergelar isteri orang? 




Bagaimanapun, terlintas juga di fikiran kami adakah foto yang mereka terima ini mungkin sekadar salah satu babak lakonannya sahaja kan. 

Yelah, sejak namanya mula menjadi sebutan menerusi drama Misiku Kuza dan juga sebagai pemenang untuk Fear Factor, Erin sudah pasti menjadi buruan pengarah drama dan filem. 

Semua gambar milik penuh Portal Oh!Media dan tulisan artikel milik penuh Portal Ohbulan.