Thursday 16 April 2015

PANAS!! Peminat mengamuk dengan 'abg sado'


Ah sudah, ingatkan pelakon lelaki berbadan sado digilai ramai wanita ini tidak dibenci orang, rupanya ada juga.

Terbaru, seorang peminat yang menggunakan nama 'Manusia Halimunan' mendakwa pelakon watak utama drama Rindu Awak 200% itu melemparkan kata-kata kurang enak pada dirinya ketika mahu bergambar dengan artis itu di KLIA 2.

Difahamkan, individu itu mahu bergambar dengan artis 'kesayangan' nya itu sejurus selepas Zul Ariffin tiba di KLIA 2, yang baru pulang bercuti dengan kekasihnya, Gayatri.

Baca luahan hati peminat di bawah:

Salam,

Aku sangat tak puas hati dengan ZUL ARIFFIN. Baru je sebentar tadi dekat KLIA 2, kawan aku nak bergambar dengan ZUL ARIFFIN.

Aku fahamlah, dia baru 'just arrive' balik berjimba dengan Gayatri Su Lin Pillai. Dia boleh cakap,

"Eh korang ni, tak nampak ke dengan family aku ni? Penat, baru je sampai. Okaylah, meh la cepat ambil gambar,"

Sial la lu babi, pukimak punya Zul Ariffin. Kau ingat baru menang 1, 2 anugerah ABPBH hari tu, kau dah boleh sombong ke? Nak je aku dengan kawan aku cakap, "Tak payahlah ambil gambar, sombong," tapi nak jaga air muka kau depan orang ramai, aku gagahkan juga ambil gambar kau dengan kawan aku tadi.

Kalau kau tak suka jadi public figure, jangan jadi artis!!! Pakailah rambut palsu ke, pakai topeng ke. Ambil gambar 1, 2 minit pun, bukan 2, 3 jam pun. Tapi 2 saat je. Memang babi pun la mamat ni.

Kalau siapa-siapa tak percaya, aku ada gambar dia dengan member aku.

Kalau kau nak tahu, Zul Ariffin, kau menang ABPBH hari itu sebab kitorang yang peminat bodoh kau ni lah yang undi kau. Memang sumpah aku benci dengan kau sekarang. Menyesal beb!!!

Masih ingat lagi kata-kata kau kat telinga aku ni. Suweiii.

Kau pergi berjimba dengan betina tu, lepas tu kau nak emo dengan peminat kau. Siapa-siapa penulis blog, Melodi, Galaksi, Roti Kaya, Murai, OhBulan, Beatifulnara ke tolong sebarkan/viral berita ini.



Kami adalah peminat yang menyesal menyokong Zul Ariffin.

Aku nanti boleh bagi gambar yang kita tangkap tadi. Zul Ariffin hanya pandai bermuka-muka depan wartawan dan cakap yang manis-manis sahaja tapi hakikat cam celaka.

TQ #dulukitafansskarangkitajadiHATERS #hatersZULARIFFIN #kamibencipoyo



Sumber: malaysiannewsfeed.blogspot.com
_________________________________________________________

Demikianlah luahan hati peminat tegar Zul Ariffin. Sama ada luahan di atas benar atau sebaliknya, tunggu penjelasan dari Zul Ariffin.

No comments:

Post a Comment